lemavrica

Wednesday, April 11, 2007

...

Evo tole je moj trebušček v 19t. Počasi in vztrajno raste. V tem trenutku mi je prav simpatičen in zaenkrat nimam še nikaršnih problemov. Tudi oblačila lahko nosim svoja stara, bo pa treba kmalu kake nosečniške hlače kupit. Drugače se pa itak najbolj udobno počutim v trenirki.
Zvečer že čutim premikanje in moram reči da ja prov funny občutek. Je pa tud prijetno in sem vesela vsakič ko ga začutim.
Zelo sem tud vesela da je moj Piki tak kot je in da ima kljub neverjetni gužvi v službi, ki mu pobira energijo čas da me pocrklja in se pogovarja z najino žabico. Bo pa kmalu bolje, saj se mu konec meseca začne dopust in bova res lahko uživala v tednu pred poroko in še po poroki.
posted by Lemavrica at 10:42 AM

1 Comments:

jooooj ker bušiiii melove :)
po praqvic povedan, mi trenutno iz sumljivih okoliščin in skorajda upravienih za nosečnost, zasotaja M...pa ko tkole razmišljam kaj čm narest če je slučajno kej, me takile posti vedno rinejo v to stran da bi ga obdržala :)
čeprav nekak nimam pogojev trenutno in čeprav govorim drugače, potiho , čist potiho, čakam na ta moment....
skratka, jst ti želim čimbolj mirno in najlepšo nosečnost :)
a že vesta, bo prijokala al prijokal?

April 11, 2007 at 4:44 PM  

Post a Comment

<< Home